Voimistelukouluryhmissä lapset opettelevat liikkumisen perustaitoja leikkien. Voimistelukouluryhmiä järjestetään monenikäisille lapsille aina kolmesta kahteentoista ikävuoteen, ja mukaan voivat tulla sekä tytöt että pojat. Voimistelukoulussa liikkuminen on iloinen asia! Jokainen lapsi saa harjoitella omien taitojensa ja toiveidensa mukaisesti – oli tavoitteena sitten harrastaminen tai esiintymiseen tähtääminen.

Millaisin periaattein toimimme

- koulutamme ohjaajamme Voimisteluliiton koulutuksissa, jotta jumpparyhmien toiminta olisi laadukasta ja monipuolista, ja ohjaajilla osaamista toimia eri-ikäisten lasten parissa

- liikunnan lisäksi ryhmien toiminnassa kiinnitetään huomiota ryhmässä toimimiseen ja hyviin käytöstapoihin. Pienten lasten ryhmissä luodaan usein yhdessä ryhmälle omat säännöt jumppakertoja varten.

- johtokunta tukee aktiivisesti nuoria ohjaajia ja tarvittaessa on avuksi

- kausimaksumme on edullinen, sillä pyrimme siihen, että jokaisella lapsella ja nuorella on mahdollisuus osallistua seuramme toimintaan. Esiintymisvaatteet tulevat myös seuran puolesta.

- seurallamme on kattavasti monenlaisia liikuntaan tarkoitettuja välineitä lapsille

- seurassamme toimivat ohjaajat ja johtokunta ovat mukana toiminnassa täysin ilman palkkaa, eli teemme tätä työtä puhtaasti innostuksesta liikkua ja liikuttaa!