Seuran esittely

Ylitornion Naisvoimistelijat Ry on perustettu v. 1961. Myöhemmin nimeksi on tullut Ylitornion Voimistelu ja Liikunta (YliVoLi).

Seuramme tavoitteena on edistää voimisteluliikuntaa paikallisesti sekä tarjota aikuisille ja nuorille monipuolisesti ryhmäliikuntatunteja. Tarjoamme liikunnan palveluita lapsille ja aikuisille harrastepohjalta. Osallistumme aktiivisesti erilaisiin Voimisteluliiton ja Nuorisosirkusliiton tapahtumiin.

Tarjoamme toimintaa lapsille, nuorille ja aikuisille. Seurassamme toimii myös Kilta. Jäsenmäärämme on noin 150 henkeä.

YliVoLi toimii vapaaehtoisvoimin, toimihenkilöistä löytyy niin vanhoja konkareita kuin vasta-alkajia. Seuratoimintamme on vireää, kehittyvää ja aikaa seuraavaa.

Uudet jäsenet, lapset, miehet ja naiset, otamme innolla ja lämmöllä vastaan.

Voimisteluliiton sivuille